вівторок, 24 лютого 2015 р.

Модуль 6. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме:…
Я  мала можливість дізнатися більше корисної інформації про використання Інтернет-мережі учнями  та обговорити ці проблеми на пед-раді, та  на вікі-сторінці.
Дуже сподобалася робота над створенням Тес-опитування для учнів по темі свого проекту. Раніше я сама створювала подібні тести у програмі Word, мені здавалося, що це зручно та швидко. Але сьогодні я змінила свою думку, стосовно цього питання. У своїй роботі я обов'язково буду використовувати набуті знання та вміння, особливо в роботі з учнями  9-11 кл.

1 коментар:

  1. Валерія! Я повністю підтримую Вашу думку.Робота була цікавою,складною,але необхідною!

    ВідповістиВидалити